بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این فصل پول عامل پیوستن کدام بازیکن به استقلال بوده!؟

چند نفر ازدوستان عزيز در مورد بازيکناني که فصل قبل به استقلال پيوستن اظهار کردند که اين بازيکنان همانند خيلي از بازيکنان ديگر بخاطر مسائل مالي به استقلال پيوسته بودند.
البته اينکه استقلالي يا پرسپوليسي واقعي ديگر به آن معنا وجود ندارد و فوتبال حرفه اي شده و پول حرف اول و آخر را ميزند حرفي نيست!منتهي به صورت اجمالي و مشروح  يک بار ديگر بر روي نام بازيکنان جديدي که فصل 90-91 به استقلال پيوستن نگاهي مي اندازيم تا....!
آيا خسرو حيدري،آندو تيموريان،مهدي رحمتي و ... که هر سه از استقلالي هاي قديمي و بخصوص دو بازيکن اول از بازيکنان پرورش يافته پايه هاي استقلال بودند را پول به استقلال آورده بود؟

بازيکني چون آندو تيموريان که فصل قبلش (ميان دو نيم فصل)هم حاضر شده بود با مبلغ ناچيز به استقلال بپيوندد و فقط به دليل  نبودن جاي خالي در ليست استقلال به تراکتور پيوست و يا سيد مهدي رحمتي که در سپاهان سقف قرار داد را دوبار شکسته بود و ديگر نيازي به گرفتن همچين پولهاي از استقلال بي پول نداشت(اگر هم مي خواست استقلال نداشت که از سپاهان و يا خيلي از تيمهاي ديگر بهش بدهد)و در چندين بازي هم نشان داد از استقلاليهاي اصيل و وفادار به ناصر حجازي فقيد مي باشد و اوج کارش بعداز گرفتن پنالتي فينال جام حذفي بود که نام اسطوره خود را بعداز گفتن يا زهرا (س) به زبان آورد،بخاطر پول به استقلال آمده بود؟!

آيا خسرو حيدري ديگر بازيکن رده هاي پايه و بازيکني که در مکتب استقلال رشد پيدا کرده بود بخاطر پول به استقلال برگشته بود!؟وليد علي و يا جاسم کرار هم که همگي ديدند به چه دليلي از استقلال جدا شدند!
ميثم حسيني که از فولاد گستر تبريز هم طي سالهاي اخير به استقلال پيوسته بود بازيکن ليگ يکي مي باشد ،فریدون زندی هم که کاملا مشخص بود از استیل آذین خوب پول گرفته و برای احیا شدن مجدد پا به استقلال گذاشته بود،پس....!


نه!اشتباه فکر نکنيد!اين محمد نصرتي بود که بخاطر پول به استقلال آمده بود و همان ابتداي کار خودش را نشان داد و  با دور زدن مدير عامل استقلال و چرخش 180 درجه اي که زير قول و قرارش زد و بخاطر نگرفتن پيش قسط اولش سر از پرسپوليس سر در آورد !که هم محکوم به پرداخت جریمه شد و هم  آنطوري هم تاوان این عدم وفای به عهد خود را داد،بخاطر پول به استقلال آمده بود!!
یا مهرداد اولادی بود که ابتدای فصل در روزنامه ها مصاحبه میکرد از فلان باشگاه بوندسلیگای آلمان پیشنهاد دارد و تا مبلغ قرارداد چند فصل پیش خود را به قرارداد این فصلش اضافه نکرد با پرسپولیس قرار داد نبست!(البته عملکرد فنی این بازیکن را هم در این فصل مشاهده کردیم!)یا آن غلامرضا رضایی بود که بر سر پیراهن شماره 10 پرسپولیس داشت قیطریه را به آتش می کشید و اعلام می کرد من یک میلیارد می ارزم و باید بالای سقف قرار داد پول بگیرم! یا ....


دوستان يک مقدار با تجزيه و تحليل و با پشتوانه سواد فوتبالي اگر به تبادل اطلاعات و نظر بپردازند حتما تا انتهاي مباحث در خدمتشان خواهم بود.

jabari

 



نظرات شما عزیزان:

شاهین
ساعت17:53---30 ارديبهشت 1391
رفیق گفتی که مجتبی محرمی تو محلتونه.خیلی دوسش دارم میشه بگی چجوری میتونم ببینمش یا باهاش صحبت کنم.اگه لازمه شمارمو بدم؟
پاسخ:سلام. یک شماره تلفن و یک آدرس اینترنتی از خودت بگذار تا بهت خودم زنگ بزنم و بعد هماهنگی های لازم را انجام بدم.


شاهین
ساعت15:13---28 ارديبهشت 1391
عزیز من این چه تعصبی هست که بخاطر یه شخص آدم تیم محبوبشو رها کنه و بره به تیم رقیب؟اسم اینو میشه گزاشت تعصب،شاید معنی تعصب عوض شده و ما نمیدونیم!اگه رحمتی تعصب داشت که دیگه با کاشانی مذاکره نمیکرد و همون اول میگفت استقلالیم.واقعا حرفتو قبول دارم که آدم خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودشو به خواب میزنه رو هرگز!کجایی مجتبی محرمی که غیرت رو به بعضیا نشون بدی!
پاسخ: دوست عزیز اگر دنبال مجتبی محرمی هستی ،بگو تا بگم بیاد تا یک کامنت هم برای شما بده!(آحه بچه محلمونه و امکان کاری که گفتم هستش!) در ضمن امیر خادم پاسخ پیامهای ارسالی به این وبلاگ را نمی دهد و بنده همیشه در خدمت کاربران هستم. محمد طاهر افشار


نظرات کاربران سایت فوتیلیتو
ساعت15:08---27 ارديبهشت 1391
http://www.footilio.com/Show_Post_%D8%AF%D9%84%D9%8A%D9%84-% D9%BE%D9%8A%D9%88%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%8A%D9%86-%D9%8 5%D9%84%D9%8A-%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D 9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%8A%D8%B3-%DA%86%D9%8A% D8%B3%D8%AA%D8%9F_10255.aspx

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com